موسسه آراد بر آن است که به عنوان یک تشکیلات راهبردی پایبند به اصول و اخلاق حرفه ای و تخصصی، با به کارگیری دانش روز، هنر هشتم، ارتباطات، هنرطراحی، تحقیق و پژوهش ، فناوری اطلاعات و تجربه مدیریتی و اجرایی پروژه های بزرگ قبلی و با خلق مزیت های رقابتی منحصر به فرد و متمایز در شبکه تبلیغاتی و مارکتینگ، ارایه خدمات مشاوره ای ، تشریفاتی، هنری ، بازاریابی و… در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران، و به طور کلی شناخت نیازمندیهای روابط عمومی و خدماتی بازار های مختلف مشتریان و پاسخگوئی به تمام نیاز های مشتریان فراتر از انتظارات آن ها در طول یک برنامه ۵ ساله در شمار موسسات فرهنگی تراز اول کشور قرار گیرد .

 

از جمله موضوعات مورد نظر در چشم انداز “موسسه راهبردی آراد “عبارت اند از :

• ایجاد سیستمی پایبند به اخلاق حرفه ای تبلیغات ، اطلاع رسانی و بازاریابی و توان ارزش آفرینی متمایز نسبت به سایر موسسات فرهنگی و تمرکز بر افزایش ارزش های مالی ، توسعه برندینگ و رضایت های مشتریان

• ایجاد موسسه ای با مزیت رقابتی منحصر به فرد در شبکه تبلیغات ،برگزاری آیین ها ، کنفرانس ها و نمایشگاه ها از طریق ارائه خدمات و محصولات جدید و بکارگیری نیروی انسانی متعهد،خلاق و نوآور

• ایجاد و توسعه یک بنگاه اقتصادی کارآمد با فعالیتهای متنوع فرهنگی و بنیادین به منظور پاسخگویی به نیاز های مشتریان تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران

• ایجاد یک موسسه فرهنگی چند منظوره با استفاده از فنون مدیریت علمی ارتباطات، رسانه ، پژوهش، تولید محتوا و متنوع سازی سبد درخواست مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی پایدار